Wednesday, October 1, 2008

Ve baslangic...

Cuma aksam ustu motoru Alp'ten alarak yolculuga basliyorum. Her sey icin tekrar tesekkurler Alp :)

Bolu'ya Cuma aksami 22.30 gibi variyorum.




Ertesi sabah erkenden yola cikis hedef Erzincan

Kizildag gecidindan Himalayalari aratmayacak manzaralar...

Ilk 1.000 Km'mi Erzincan'da tamamliyorum.

Erzincan'dan sabah erken cikip yol durumuna gore Dogubeyazit veya Tebriz'i hedefledim.

Hava oldukca soguk ve yagisli dogu'da. Bir benzincide isinmak icin duruyorum. her durdugum yerde bol bal&kaymak goturdum :)

Sinira pazar 14.00'te vardim. Dogubeyazit'ta hava perisan siniri gecmeye karar veriyorum.

Aksam 19.00'da Tebriz Morvarid otele yerlestim. gecesi 184.000 riyal yani 20$.

ikinci 1.000 km Tebriz'de bitti.

Tebriz'de bir gun kadiktan sonra yine sabahin kor karanliginda yollara dusuyorum. Aksamdan motu yuklemistim sabaha is cikmasin diye. sabah GPS'i cakmak girisine taktigimda kivilcimlar cikti ve sigorta artti. Sebep GPS'in cakmak girisindeki girisin cikmasi. haydaaa motoru bosalt sigirtayi degistir. Sonra tekrar yukle 45 dakka kaybettirdi bana. Neyse en buyuk sorun bu olsun....



Aksam Esfehan'a ulasmayi hedefliyorum.

Esfehan'a yaklastikca doga kuraklasmaya basladi. Yedek benzin Iran'da mutklaka gerekiyor. Benzinciler cok seyrek...



Esfehan'a Sali /aksam 19:00'da ulsiyorum. Amir Kabir Hostel'e yerlestim. ucuncu 1.000 km'de bitti.

1 comment:

Anonymous said...

Bravo tebrikler. Blog'unuza ve gezinize ikiteker motosiklet sitesinde rastladım. Cesaretinizden ötürü kutlarım.
Sorunsuz ve istediğinizi alıp döndüğünüz bir yolculuk olması dileğiyle.